donderdag, maart 27

Niet gewonnen...

Vorige week heb ik meegedaan aan een wedstrijd van een online scrapbook winkeltje: wie wordt ons nieuwe desigteam lid..
Dat lijkt me heel leuk om te doen dus heb ik ook het e.e.a. ingezonden. Helaas voor mij ben ik niet uitgekozen, maar als ik het werk van de winnares zie snap ik het helemaal!
Wie weet komt er een andere keer weer iets dergelijks op mijn pad, kan ik eerst nog wat meer oefenen...! Ik heb er in elk geval weer een aantal mooie LO's aan overgehouden!
Hier mijn inzendingen:

3 opmerkingen:

Jessi Nagy zei

gorgeous layouts and card today!!!
i mailed your package on monday! so should be htere soon!
oxooxx,
jessi

Anoniem zei

Wat een mooie Lay outs weer zeg!!
Jammer dat je het niet geworden bent....! Next time better! Gr. Barbara

Ingrid zei

Too bad you didn't win. Your projects are beautiful. The Family layout is my favorite.