maandag, maart 31

Verwend!

Al een tijdje lees ik de blog van Scrappy Jessi (ook bij mijn favo's te vinden...) en zij doet altijd mee aan allerlei soorten swaps. Ik schreef haar hoe leuk het er allemaal uitzag en zij stelde voor om een 1 op 1 tag-swap te doen. Nou ben ik gek op Tags dus dat kwam goed uit. Omdat zij in Amerika woont leek het me leuk om een typisch Hollandse Tag te maken. Ik heb een heel schattig molentje gemaakt. En het stomme is... ik ben vergeten een foto te maken. Nou denk ik dat zij er wel een foto van maakt voor op haar blog dus dan pik ik hem daar vandaan. Ik had ook nog een vel vintage poezieplaatjes bijgesloten als extraatje. Haar envelop was eerder op de post gegaan en die kreeg ik van de week binnen, zaten me daar toch een verassingen in, wow! Maar liefst 3 tags, super leuk! En allemaal leuke goodies (zoals ze het daar zo schattig noemen) Ik was helemaal perplex! En natuurlijk hoopte ik dat ik meer extraatjes in haar envelop had gedaan... ze was wel ontzettend bij met de tag en hij hoorde nu al tot haar favorieten. Jippie! Ik heb nu dus nog een mooie tag voor haar gemaakt (die foto zal ik later plaatsen anders ziet ze het al...) en nog wat leuke spulletjes erbij gestopt en dat gaat morgen op de post. Hieronder zie je wat er in mijn envelopje zat, ben zelf helemaal verliefd op de tag met de monkeys! Jessi thank you so much (again) and there is another envelope coming your way. I felt like I didn't spoil you enough! Haha!

5 opmerkingen:

Jessi Nagy zei

hey cutie!!
i love all the things you sent me.
fabulous!!
i hope you like your tags!
have a great week
oxoxox,
jessi

Anoniem zei

Hé wat gaaf zeg!!Dat regenbooghartje,zucht!
dx Maaike

Wendy Schoonhoven zei

Hey what a great and sweet idea...You are so lucky to have been able to participate in a swap like this...Have fun with your new goodies...xxxWendy.

Anoniem zei

Ooh je bent echt verwend zeg, wat leuk zo'n swap, moeten we hier ook doen, kan jij dat niet opzetten!!!??
Xoxo Door

Anoniem zei

Ohhh wat een leuke tags, die aap vidn ik ook super!!!