zaterdag, maart 22

Alvast vrolijk pasen!

Het is nog zaterdag, maar alvast vrolijk pasen iedereen. Ben benieuwd wie er écht pasen viert of wie gewoon in de 'feeststemming' is vanwege de extra vrije dag. Wat we hier bij ons thuis ook vieren..., er is in elk geval een enorme hoeveelheid chocola in de vorm van hazen en eitjes aanwezig :) Ik wil niet zeggen dat dat ook op gaat (dat zou wel heel erg zijn) maar we (ik in elk geval) gaan toch een eind komen...... Vandaag ben ik op visite geweest bij mijn nichtje Esther, haar meisjes-tweeling is gister, de 21ste, 1 jaar geworden en dat vierden ze vandaag. Eigenlijk had mijn nichtje nog meer te vieren, want zij en haar moeder zijn 20 maart jarig, haar meiden dus op 21 maart en hun papa was vandaag écht jarig. Is dat bijzonder of niet!!?? Ik heb een mini-albumpje voor ze gemaakt, zij moeten alleen zelf de foto's er nog inplakken, want die had ik niet, in elk geval geen recente. Hieronder een fotootje. Ze was er erg blij mee.

2 opmerkingen:

Ellen zei

ha Mies ik moest even kijken wie Mies is nieuwsgirig als ik ben.
wat een leuk mini album daar zal ze heel blij mee zijn .
pasen is hier net zoals elke andere dag zelfs aan chocola ontbreekt het. geen paasei te bekennen.

Anoniem zei

Mooi albumpje zeg! En hier ook kilo's chocola hoor mmm en er is nog veel over!