zaterdag, maart 1

Ik heb genaaid...!

De titel verklapt het al, wat ik heb gedaan... ik heb zitten naaien. En niet zomaar, nee nog met de hand ook. Moet ook wel, want ik heb niet eens een naaimachine. Best een vreemd intro eigenlijk, daar sommige mensen naaien gebruiken voor een ander werkwoord wat met de 'n' begint. Maar IK heb dus zitten naaien met naald en draad, en dat was een tijd geleden. En het resultaat is leuk geworden, ben al weer bezig aan een volgend cupcakeje. Gisteren gingen we op visite bij Annemarie en Lara en omdat Lara in Juli een brusje krijgt, krijgt Lara een nieuwe kamer. Dat gaf mij weer gelegenheid om iets leuks te maken. Als ik straks mag weten wat het is (volgende week) ga ik nog een leuke in roze of blauw maken (hmm dit zou je kunnen opvatten als omkoperij.... ) Ik zal het dan nog niet hoor plaatsen hoor An!

Ook heb ik mij van de week uitgeleefd op mijn kinderen, en ook dat moet ik natuurlijk even laten zien. Het was nog een kriem om het eraf te krijgen, maar ze lopen er nu gelukkig weer normaal bij.

Fijn weekend!

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Wat een leuke dingen maak je, ook je kinderen!
groetjes Door

Anoniem zei

Wat lief die clowntjes! Ik vind al je dingen erg leuk om te zien! Creatieve groetjes van Marije