zondag, maart 9

Stoer!

Ik heb mijn aller-stoerste opdracht gemaakt! Poosje terug schreef ik al dat ik voor Oscar 5 ge-scrapte canvasjes moest maken voor zijn sponsors. 1 heeft hij er reeds overhandigd en ze vonden het erg mooi. Ben nu aan de anderen begonnen. Gisteren een kinderfeestje gedaan, met 5 meiden van 10 jaar. Ze hebben allemaal een prachtig kunstwerkje gemaakt en ze vonden het allemaal hartstikke leuk! Het was heel gezellig! Ik heb nog wel even lekkere koekjes gebakken samen met de meiden, zoals je kunt zien had ik verder geen inspraak over de vormen, kleuren en versiersels... of had ik ze zelf uiteindelijk toch ook zo gemaakt...?! Verder heb ik niets gedaan deze week want ik was een beetje grieperig. Blij dat dat een stuk beter gaat, want het begint al weer te kriebelen om weer iets te creƫren, heeft al weer te lang geduurd!

1 opmerking:

Anoniem zei

Lekkere koekje mmmmm en lekkere stoere opdracht! Groetjes Sandra