dinsdag, februari 26

Verrast!

Gisteravond zat ik even te kletsen met Hera op MSN, bij haar is het scrapvirus onlangs ook toegeslagen... ik ben bang dat ik daar mede schuldig aan ben. Ik schreef haar gisteravond dat ik een RAK voor haar samen ging stellen ( ja dat is jargon, het betekent Random Act of Kindness, dus gewoon iets leuks naar iemand opsturen) en nou kom ik net thuis, ligt er een roze envelop op de mat. Een 'eerste' scrapsel van Hera voor mij!!!! Dat moet ze dus gistermiddag al op de bus hebben gedaan. We hadden dus allebei een soortgelijk idee; elkaar eens verrassen!!!! Dank je wel, hij krijgt een ere-plaatsje in mijn 'scraphok' !!! Hier alvast een sneakpeakje van wat ik haar op ga sturen... hij gaat zo op de bus!! En hier natuurlijk de mooie kaart!!

1 opmerking:

Anoniem zei

Wat een leuk kaartje van je vriendin!! Lief gemaakt zeg!
En ook leuk dat jij wat naar haar stuurt! Groetjes van Doortje