donderdag, maart 20

Wedstrijd....

Het is al een tijd geleden maar ik heb toch maar weer een inzending gestuurd naar Scrapfever, de opdracht was een layout maken met als basiskleur wit en maar 1 extra kleur erbij. Bij mij is dat dus groen geworden, maarr de tekst brengt je een beetje in verwarring...! Ik heb vorig jaar al eens gewonnen met de opdracht: lift een layout van 1 van de designteamleden. Liften is als het ware na-apen, maar dan anders. Ik had dus wel gewonnen, maar het idee kwam niet van mij. Snap je het nog? Hieronder mijn inzending van deze maand en mijn 'winnende' inzending van vorig jaar.

Ook heb ik iets leuks gemaakt voor Scrappy Jessi, zij heeft een groot hekwerk waar ze allemaal 'tags' aan verzameld van mensen die haar blog lezen. Nu heb ik iets leuks gemaakt in hollandse stijl, omdat de tag helemaal naar de States gaat! Ik laat nog geen fotootje zien want dan is het geen verassing meer, aangezien zij mijn blog ook leest. Zij stuurt mij ook wat leuks toe, ik ben benieuwd. Ook benieuwd hoe lang het duurt! Volgens mij is de overzee-se post niet zo erg snel.....

4 opmerkingen:

Anoniem zei

Hij is erg leuk geworden, je maakt vast een goeie kans!! Die van die koeien is ook erg leuk, zijn dat jou eigen koeien Haha
Groetjes Door

Jessi Nagy zei

haha the only thing i can read is scrappy jessi!!!
tee hee.
i just got started on a tag for you!
oxoox,
jessi

Anoniem zei

Ik herken de LO die je gelift hebt, die is van Sonja of niet? Had zij er niet eentje met een kip gemaakt?

Groeten,
Daniƫlle

Anoniem zei

Geweldig, die titel met oranje/groen. Mooie layout ook.

Groeten, JokeBK