maandag, februari 25

Niks gedaan! Nou ja niks....

Ik zat vol met 'goede voornemens' om lekker veel te fröbelen deze voorjaarsvakantie. Maar het is er nog niet veel van gekomen. We hebben het namelijk erg druk met andere leuke dingen. Zo zijn we naar de Holle bolle boom geweest. Wat erg leuk was. We zijn naar Antwerpen geweest, wat nóg leuker was (omdat papa mee was :)) Daar hebben we eerst de vogeltjesmarkt bezocht en zijn daarna naar de Zoo geweest. Het was daar s'middags zonnig en ongeveer 15 graden, wat heerlijk was. Zoooo'n zin in de lente.. maar ja wie niet? Hier wat kiekjes uit Antwerpen. Deze tweede week van de vakantie staat in het teken van 'zwemles' waar dochterlief mee gaat beginnen. Ze mag 5 dagen achter elkaar 45 minuten zwemmen, een soort cursus voorafgaand aan de reguliere lessen. Vandaag de eerste les. Werd wakker met buikpijn, van de zenuwen volgens mij, maar kreeg er in de loop van de dag toch wel zin in. Het is geen Inge de Bruin denk ik, maar die A en B moeten wel lukken. Gisteren was mijn vriendin Berber jarig, 31 geworden. Omdat wij in Antwerpen waren zijn we zaterdag op visite geweest. Aangezien Berber al behoorlijk wat Miesemuis werkjes heeft besteld/gekregen dacht ik dat het leuk zou zijn om haar een Kaatje en Ko original te geven. Mooie placemats, waar wij thuis zelf ook elke dag weer plezier van hebben! Ze was er blij mee!

Fotootje even geleend van de website...!

De rest van deze week hebben we ook nog wat afspraakjes staan met kleine en grote vriendinnetjes en ga ik verder met een piraten 3-luik voor ons kleine vriendje Noek, die een nieuwe kamer heeft in een nieuw huis. Ik had al een beginnetje gemaakt maar het is altijd even 'moeilijk' zo'n stoere opdracht. Aangezien mijn werkjes over het algemeen toch wel een aardig 'prinsessengehalte' hebben... maar het komt altijd goed! Ook ga ik eerdaags voor zijn vader aan de slag, ook een stoere opdracht, maar daarover later meer!