dinsdag, februari 19

Lekker fröbelen....

Al een tijdje lees ik diverse weblogs o.a. van 'mede-scrappers' en was ik eerst nog het meest gevoelig voor 'Freestyle' a la Elsie Flannigan nu ben ik ook zo langzamerhand de 'vintage-style' aan het ontdekken. En zodoende ben ik iets in elkaar gaan knutselen en dat hangt nu op een geweldige plek hier in huis, namelijk de WC! Het idee komt een beetje van Scrappi Jessi. Zij maakt ook erge leuke dingen in 'vintage-style'. Ik heb ook meteen allerlei leuke ouderwetse poëzieplaatjes gekocht. Kan ik nog meer leuks fröbelen. De meiden hebben vakantie dus genoeg knutseltijd !!!!! Van mijn vriendin Hera kreeg ik nog een mail met alsnog een foto van het ontbijtserviesje wat ik aan haar gegeven heb. Kon ik het toch nog hier laten zien! Thanx! That's all for now.