zondag, februari 17

Allemaal blij!

Mijn schilderij waar ik een sneakpeak van heb gegeven is aangekomen bij de gelukkige ontvangers. Het schilderij vonden ze prachtig en komt straks op de babykamer te hangen. Ze sturen nog een foto na van hoe het uiteindelijk geworden is. Ben erg benieuwd. Ik schreef haar al dat ik erg blij was dat ze hem zo mooi vonden want het is toch altijd afwachten. Smaken verschillen en hun smaak ken ik natuurlijk niet, wist alleen wat ze me verteld hebben via de mail. Maar ik heb het goed gedaan, ik ben een kanjer, zei ze. Nou dank jullie wel!!!! Vandaag is mijn vriendin Angelique jarig, ze is 30 geworden. Ze vierde het gisteren. Ik heb voor haar ook weer een leuke kaart gemaakt en een mini scrap-album. Daar heb ik veel plezier in gehad om te maken. Het is zó leuk om te doen, en ik kan ze wel blijven maken voor mezelf, maar hoeveel albums heeft een mens nodig? Ze vond het erg leuk. Ik heb ruimte over gelaten om foto's in te plakken, kan ze zelf haar meest favorite foto's inplakken. ook heb ik haar een leuk rompertje gegeven van Simply Colors. Met een persoonlijke tekst er op. Want ze is namelijk 11 weken in verwachting van beeb nr. 3!!!