donderdag, februari 7

Verjaardagen

Vandaag is mijn lieve (langste.. en dan bedoel ik niet in lengte... maar lang in de zin van zo'n 23 jaar...) vriendinnetje jarig. Ze is 29 jaar geworden. Ik heb een leuk kaartje in elkaar geknipt en geplakt. Ik weet al dat ze heb erg leuk vond want ik 'sprak' haar gisteren op MSN en ze had hem al opengemaakt! Zaterdag gaan de meiden en ik op visite, ook een leuk kadootje brengen, maar die foto laat nog even op zich wachten :) Liv's klasgenootje en vriendinnetje Kim geeft vandaag haar kinderfeestje. Liv heeft al meer feestjes gehad en daar heb ik steeds gewoon een kadootje voor gekocht. Nou leek het me toch wel leuk om iets te maken. Hieronder zie je het resultaat. Liv vond hem zo leuk geworden dat ik voor haar precies de zelfde moest maken, ook met de 'K' !!

1 opmerking:

Anoniem zei

Erg schattig dat schilderijtje zeg!
Ook wel wat voor mijn dochter :) :)
-x- an