dinsdag, februari 12

Vergeten!

Vergeten, is de titel van dit stukje. Je vraagt je misschien af wat ik vergeten ben, nou dat is dus om een foto te maken van het kado voor Hera. Het was een ontbijtserviesje, twee bordjes en twee mokken. Ik had het beschilderd in de kleuren : rood, roze, blauw en wit. Op het ene bord de tekst: Ontbijtje schat? En op het andere bord: Lekker moppie! Aan de binnenkant van de mokken de tekst: Koffie? en Mmm! Het zag er erg gezellig uit. Ze was er ook blij mee, ik denk overigens niet dat ze ze de volgende dag meteen gebruikt heeft want ze vierde die avond ook nog haar verjaardag en vorig jaar heeft ze zich de dag erna niet al te best gevoeld.... ik hoor het vast nog wel! Deze week ben ik bezig geweest aan een opdracht die in Eindhoven op een babykamertje komt te hangen. Het is een schilderij van 50 x 50 van een vis is allerlei groentinten. Hieronder alvast even een sneak-peak. Het hele schilderij laat ik later zien, voor het geval dat de ontvangster meeleest. Dan is de verassing er natuurlijk af. Ik denk dat hij daar morgen aankomt.

Nu ben ik bezig met een kadootje voor een andere vriendin, Angelique. Zij wordt donderdag 30 jaar. Vorig jaar heb ik voor haar een kalender gemaakt en die was nu natuurlijk niet meer actueel. Nu dus begonnen aan iets anders. Hieronder zie je de kalender die ik vorig jaar heb gemaakt.

1 opmerking:

Anoniem zei

Ben erg nieuwsgierig naar dat groene kunstwerk dat ik daar zie.. schiet op met die foto's!!!
Groetjes An