zondag, april 20

Van alles te laten zien!!

Ik ben jarig geweest en ontzettend verwend!
Het begon met een kaartje van mijn lieve vriendin Hera,
en zoals onze nieuwe trend, zelfgemaakt :)
Ook kreeg ik er nog een 'Tag' bij. De lieverd!
Van mijn meiden kreeg ik een kunstwerkje en
2 paar (zelf uitgezochte) oorbellen.
Uiteraard liep ik op mijn verjaardag met twee
verschillende oorbellen in, want ik kon natuurlijk niet kiezen
welke ik moest dragen...
S'avond zijn we met z'n viertjes gaan eten op bij Blijburg, op IJburg.
Nog wat kiekjes gemaakt op het strand.
Het was een hele gezellige 29e verjaardag.
Ook heb ik pas geleden aan een kaarten swap
meegedaan en mijn swap-buddy was Miranda.
Van haar heb ik een heel leuk kaartje gekregen
met een afdrukje van een Magnolia stempel.
Bedankt Miranda!
En toen was er ook weer eens een schilderopdracht.
Weer via mijn aller grootste klant Berber.
Altijd lief dat ze er weer aan denkt om door mij wat te laten maken!!
Thanks Hon!

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Heel erg leuk dat schilderij! Super om te krijgen lijkt me!!
groetjes Kate

Anoniem zei

este WebGeitebreier miesemuis
Via via kwam ik op uw website en vond het een hartstikke leuke website. Meteen had ik het idee dat de bezoekers van uw site het wel interessant zouden kunnen vinden wat JoepieDePoepie.nl aanbied.

Hierbij wil ik JoepieDePoepie.nl even kort introduceren:

Kinderkleding met persoonlijke opdruk voor “kleine rakkers” van 0 tot 12 jaar!

De kleding is naar eigen wens met een persoonlijke tekst te bedrukken. Dit kan bijvoorbeeld de naam zijn van je kindje of een leuke (zelf bedachte) kreet. Je hebt hierbij de keuze uit allerlei voor kinderen afgestemde lettertypes en afbeeldingen in kleur. Leuk voor je eigen kind(eren), maar ook om cadeau te doen.

Mijn vraag is of u een Link naar onze website wilt maken zodat uw bezoekers bekend worden met JoepieDePoepie.nl
Wij zullen ook een Link plaatsen om onze bezoekers op de hoogte te brengen van uw website.

Ik hoor graag van u of u hieraan wil mee werken.

Heel erg bedankt voor uw tijd.
Joepie de Beer
Met vriendelijke groet,

JoepieDePoepie.nl
Dick van Regteren
www.JoepieDePoepie.nl
info@JoepieDePoepie.nl
088-2400002